L’Associació Europea d’Advocats per la Democràcia I els Drets Humans secunda la reivindicació d’Amnistia I Llibertat

Pas endavant a escala europea en la reivindicació de l’amnistia com a via per aturar la repressió i resoldre el conflicte polític entre Catalunya i l’Estat espanyol

L’Associació Europea d’Advocats per la Democràcia I els Drets Humans secunda la reivindicació d’Amnistia I Llibertat

L’European Association of Lawyers for Democracy & World Human Rights (ELDH) ha emès un comunicat en què afirma que “el judici i la sentencia judicial revelen la intenció política de silenciar políticament als polítics per la durada de les seves condemnes”. Així mateix, dona suport a la campanya d’Amnistia i Llibertat a favor d’aquesta llei per promoure un debat sobre una solució democràtica al conflicte polític. “Els problemes polítics s’han de resoldre a través de la via política i no jurídica. Els adversaris polítics s’han de confrontar als parlaments, als mitjans, i als fòrums públics, no als jutjats”, explica.

L’ELDH agrupa advocats i juristes de 21 països europeus, unint forces per lluitar pels Drets Humans i les llibertats civils.

Aquí pots llegir el comunicat de l’ELDH complet